Forum XVI Szczep Hubalczycy im OWWP Strona Główna


XVI Szczep Hubalczycy im OWWP
Forum XVI Szczep Hubalczycy
Odpowiedz do tematu
Przerywniki
Kaczorek17
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 17 RDHs ...:::GEDEON:::... JH1617

Wszelkie bajery, typu Słoneczka, przeciąganie liny, zabawa z wiadrem i szczotką...

Co może ta reka?


Dziewczyna i chłopak. Jedna osoba wtajemniczona zadaje pytania, na które druga odpowiada: "tak", "nie", "tak".
Pytania:
1. Czy wiesz co to jest?
2. Czy wiesz co to może zrobić?
3. A czy chcesz się przekonać?
Po kolei te trzy pytania zadaje się dla ręki, nogi i ust. Po trzecim pytaniu kładzie się rękę obejmując drugą osobę, nogę na nogę, a usta nie całuje się tylko robi się palcem "brrrrr


VIP
Podział uczestników:
VIP - osoba chronionaTerroryści
- 6 osób (1/3 wszystkich uczestników)Ochrona
- 12 osób (2/3 wszystkich uczestników)
Rekwizyty:6 pustych plastikowych butelek lub plastikowych piłeczek (takich jak na placach zabaw dla dzieci w supermarketach) - coś, czym można rzucać, a nie wyrządzi krzywdy.
Zasady: Celem gry dla ochrony jest przeprowadzenie na wyznaczonym szlaku VIPa.
Celem gry dla terrorystów jest zabicie VIPa. Wyznaczamy szlak długości 3-5 km, którym będzie podążał VIP. O tym szlaku wiedzą ochroniarze jak i terroryści. Terroryści używając plastikowych butelek muszą załatwić VIPa (rzucić w niego). Jakich metod użyją to ich sprawa (mogą wszystko od grupowego ataku po bardziej wyrachowane metody). Mają oni 6 plastikowych butelek, którymi muszą trafić VIPa (jak je sobie rozdzielą to ich sprawa). Butelki można używać wielokrotnie. Jeżeli butelką dostanie ochroniarz (bo np. zasłonił własną klatą VIPa) to odpada z gry. Ochroniarze nie mogą zabierać butelek - terrorysty nie można załatwić butelką. Ochroniarze mogą terrorystę obezwładnić (dosłownie). Ochroniarze robią wszystko, aby VIPa ochronić (jedyną rzeczą jaka jest zabroniona to chowanie VIPa za kocem, śpiworem, itp.).


Słoń

gra fizyczna: Prowadzący dzieli drużynę na dwie grupy, I grupa stwarza słonia, ustawiając się jeden za drugim w pozycji zgiętej, a II grupa jest osobami skaczącymi na słonia. Osoby z II grupy po kolei skaczą na słonia. Gra kończy się gdy osoby skaczące spadną ze słonia lub słoni nie wytrzyma ciężaru i złamie się, po przegranej rozgrywce następuje zmiana. DLA PROWADZACYCH GRA NAPRAWDE NIEBEZPIECZNA ALE BARDZO FAJNA, UWAZAC NA GLOWY OSÓB STOJĄCYCH W SLONIU, POWINNY BYĆ POCHYLONE, A SLON ŚĆISNIETY.




Siedzi diabeł na ratuszu, na ratuszu
I w czerwonym kapeluszu, kapeluszu
I tak sobie szepce, szepce, ze go zadna panna nie chce
Ani panna, ani wdowa,
Tylko stara Maciejowa maciejowa
TY diabełku dobrze wierz dobrze wierz
Kogo kochasz tego bierz, tego bierz...
RAZ, DWA, Trzy...

Stoimy w kregu. Jedna osoba jest diabełkiem. Chodzi do okoła.
Na słowa "Kogo kochasz tego bierz, tego bierz..." wybiera jedna osobe ( przeciwnej płci ) Staja do siebie plecami do siebie. Na tzry odwracajka sie w lewo lub prawo. Jezeli odwroca sie w ta sama strone to daja sobei buzi...
Potem diabełkiem staje sie osoba wybrana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dh_Anja
Wywiadowca/Tropicielka
Wywiadowca/Tropicielka


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cień

Fajne, w tego diabełka bawiliśmy sie w szkole z dinozarłami..Wink dorzucę parę nie tylko zuchowych (znalezione w gazecie "Drużyna" z 1957 roku)

1. Znak - każdy rysuje na piasku (ziemi, ostatecznie na kartce) swój znak, niezbyt skomplikowany. Potem go ściera lub chowa kartkę. Wybrana osoba ma za zadanie przyporządkować znaki osobom.

2. Ślepy sprzedawca - na stoliku leżą różne przedmioty. Sprzedawca z zawiązanymi oczami wybiera żądany przedmiot.

3. Kolory - prowadzący grę przykleja na plecach uczestników kolorowe karteczki tak, by nikt nie wiedział jaki ma kolor. Zadaniem uczestników jest dobrać się kolorami, bez użycia słów. Która grupa zbierze się szybciej?

4. Wiązanie liny - dzielimy sie na dwie grupy po tyle samo uczestników. Każdy uczestnik ma 50 cm linki w kieszeni. Na sygnał prowadzącego każda grupa związuje te kawałki w jedną linę. Można utrudnić zadanie i wiązać linę określonym rodzajem węzła.

5. Barwna chusta - dzielimy sie na dwie grupy. W każdej grupie odliczamy kolejno i zapamiętujemy swoja liczbę. Obie grupy ustawiaja się tyłem do siebie, w dwóch szeregach, w odległości ok 3 - 4 m. Miedzy nimi staje prowadzący, rzuca do góry chustkę i wywołuje numer. Do chusty biegnie dwóch uczestników o tych samych numerach. Kto złapie chustkę dostaje punkt dla grupy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przerywniki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu